اگر کارمندان شما از تلفن همراه شخصی خود برای کار استفاده می کنند ، ممکن است به این فکر کنید که آیا منطقی است که شرکت شما یک دستگاه به آنها ارائه دهد یا هزینه های تلفن آنها را برای پشتیبانی از آنها بازپرداخت کند.

قبل از رفتن به هر کدام از این راهها، باید بدانید که در چه مسیری قرار دارید. به خواندن ادامه دهید تا با مزایا و معایب تلفن های همراه شرکت و سیاست های بازپرداخت تلفن همراه آشنا شوید. 


تلفن کار چیست؟ 

به عبارت ساده، تلفن کار تلفنی است که برای تماس‌ها و کارهای تجاری استفاده می‌شود. دنیای کار به طور فزاینده ای متحرک و مشارکتی است، بنابراین داشتن یک تلفن کار می تواند به اعضای تیم شما کمک کند تا با همکاران و مشتریان در ارتباط باشند، بهره وری را حفظ کنند و در حال حرکت کار کنند.

برخی از ایالت ها از کارفرمایان می خواهند که هزینه های مربوط به کار را که شامل استفاده تجاری از تلفن همراه شخصی می شود، به کارگران بازپرداخت کنند. با این حال، کارفرمایان می توانند انتخاب کنند که به جای آن دستگاه های تلفن همراه را برای کارگران خود تهیه کنند.

اگر به کارمندان خود تلفن می دهید، ملاحظات مالیاتی خاصی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید، زیرا این یک حذف ساده نیست. برای مثال، اگر کارمندان شما از تلفن‌های همراه ارائه‌شده توسط شرکت‌شان برای «دلایل تجاری غیر جبرانی » استفاده می‌کنند، این تلفن‌ها به عنوان مزایای جانبی شرایط کاری در نظر گرفته می‌شوند که مشمول مالیات نیستند و از دستمزد کارگر معاف هستند. به عبارت دیگر، نه سازمان شما و نه کارکنان شما نیازی به پرداخت مالیات اضافی برای تلفن ها ندارند. 

اهداف تجاری غیر جبرانی می تواند شامل موارد زیر باشد: 

  • همیشه در دسترس بودن برای موارد اضطراری مربوط به کار
  • در دسترس بودن برای صحبت با مشتریان زمانی که آنها از دفتر دور هستند
  • توانایی صحبت با مشتریان در مناطق زمانی دیگر در زمان هایی خارج از ساعات کاری معمولی

اگر برای ارتقای روحیه یا حسن نیت، جذب نامزدها یا به عنوان غرامت اضافی، تلفن همراه در اختیار کارمندان قرار دهید، این تلفن ها به عنوان مزایای حاشیه ای شرایط کاری واجد شرایط نیستند. هزینه های مربوط به تلفن نیز مشمول مالیات خواهند بود. 

سیاست بازپرداخت تلفن همراه چیست؟

خط مشی بازپرداخت تلفن همراه مجموعه ای از دستورالعمل های کلی است که نحوه بازپرداخت (به طور کامل یا جزئی) هزینه های تلفن مربوط به کار یک کارمند را مشخص می کند.

هیچ قانون فدرالی در ایالات متحده همه کارفرمایان ایالات متحده را ملزم به بازپرداخت هزینه های کار نمی کند. با این حال، برخی از ایالت ها قوانینی دارند که بازپرداخت هزینه های شغلی ضروری مانند استفاده تجاری از تلفن همراه شخصی یک کارمند را الزامی می کند. 

این ایالت ها عبارتند از:

  • کالیفرنیا
  • ایلینوی
  • آیووا
  • ماساچوست
  • مینه سوتا
  • مونتانا
  • نیوهمپشایر
  • نیویورک
  • پنسیلوانیا
  • منطقه کلمبیا

به عنوان مثال، در کالیفرنیا، کارمندان مستحق بازپرداختی هستند که درصد معقولی از قبض تلفن همراه آنها را منعکس می کند. آنها همچنین مستحق "پرداخت جزئی از مخارج تلفن همراه خود" هستند، حتی اگر مجبور نباشند بیش از حد معمول برای استفاده از تلفن همراه خود هزینه کنند. کارفرمایان کالیفرنیا می توانند از طریق کمک هزینه یا افزایش دستمزد کارمندان را بازپرداخت کنند. 

با این حال، حتی اگر این یک الزام قانونی در منطقه کسب و کار شما نباشد، همچنان داشتن یک خط مشی تلفن همراه یا قوانینی برای بازپرداخت هزینه های تلفن همراه کارمندان خوب است. صرف نظر از بازپرداخت کامل، بازپرداخت جزئی یا سیاست دستگاه خود را بیاورید (BYOD)، ایجاد دستورالعمل‌هایی در مورد هزینه‌های تلفن مربوط به کار می‌تواند شما و کارمندانتان را از سردرگمی احتمالی در مسیر نجات دهد. 

مزایا و معایب تلفن های ارائه شده توسط کارفرما و سیاست های بازپرداخت تلفن همراه

اجازه دادن به کارمندان برای استفاده از تلفن شرکت یا متعلق به کارمند برای کار آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست. در اینجا چند مزایا و چالش های سیاست های بازپرداخت و تلفن های ارائه شده توسط شرکت آورده شده است.

طرفداران

  • به جذب استعدادها کمک می کند
  • ارائه کسر مالیات
  • انعطاف پذیری را برای تیم خود تضمین کنید
  • ایجاد تعادل بهتر بین کار و زندگی

منفی

  • می تواند گران شود
  • ممکن است نیاز به پشتیبانی IT داشته باشد
  • می تواند بر اساس پویایی تیم شما پیچیده شود

طرفداران

اکثر متخصصان امروزه از تلفن همراه برای کار استفاده می کنند، خواه شرکت آنها یک دستگاه تلفن همراه ارائه دهد یا نوعی بازپرداخت دریافت کنند. در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا شما ممکن است بخواهید همین کار را انجام دهید،

1. هر دو راه حل می توانند به جذب استعداد کمک کنند.

تلفن های هوشمند ممتاز اغلب بیش از 1000 دلار یا بیشتر قیمت دارند و با هزینه های اضافی زیادی همراه هستند (طرح های تلفن همراه، ارتقاء دستگاه، هزینه های رومینگ و غیره). ارائه تلفن شرکت به کارمندان (یا بازپرداخت هزینه های مربوط به تلفن) به کاهش بار مالی آنها کمک می کند، که می تواند به شرکت شما کمک کند تا از سایر کارفرمایان متمایز شود. 

به عنوان مثال، موقعیت های خاصی در پی پال با تلفن شرکت ارائه می شود. این شرکت همچنین هزینه های مربوط به تلفن را به طور کامل بازپرداخت می کند.

2. تلفن های ارائه شده توسط کارفرما و بازپرداخت آنها مشمول کسر مالیات هستند.

تا زمانی که کارمندان شما به طور انحصاری از تلفن ارائه شده توسط کارفرما برای تجارت استفاده می کنند، کل هزینه تلفن، طرح ماهانه، هزینه های اضافی و هزینه های خاتمه زودهنگام قابل کسر مالیات هستند. 

بازپرداخت تلفن همراه نیز مشمول کسر مالیات است، اما باید کپی تمام قراردادهای تلفن، قبض های ماهانه و رسیدهای مربوطه را به عنوان اثبات هزینه در صورت ممیزی IRS ذخیره کنید.

3. می توانید اطمینان حاصل کنید که همه اعضای تیم شما انعطاف بیشتری دارند و می توانند در حال حرکت کار کنند.

احتمال دارد اعضای تیمی داشته باشید که همیشه نمی توانند با رایانه کار کنند. به عنوان مثال، شاید شما یک تیم فروش خارجی داشته باشید که باید تماس های خود را از جاده دریافت کند. یا شاید مدیر رسانه های اجتماعی شما باید بعد از کار یک رویداد را پوشش دهد. 

تجهیز این کارمندان به تلفن های کاری به آنها انعطاف پذیری می دهد تا در هر زمان یا هر کجا که نیاز دارند کار کنند. به‌علاوه، بسیاری از ابزارهای همکاری مانند Office 365، G Suite Google و Slack دارای برنامه‌های سازگار با موبایل هستند که کارمندان شما می‌توانند از آن‌ها برای متصل ماندن و در دسترس ماندن زمانی که از لحاظ فیزیکی پشت میز خود نیستند، استفاده کنند. 

4. می تواند تعادل کار و زندگی بهتر را برای تیم خود ایجاد کند.

همه ما می دانیم که مرزهای بین کار و زندگی چقدر آسان می تواند محو شود، به خصوص اکنون که کار ترکیبی و از راه دور به یک هنجار تبدیل شده است. شما می توانید با ارائه یک دستگاه تلفن همراه جداگانه برای کارمندان خود یا کمک به آنها در تنظیم نمایه های کاری و شخصی در تلفن های شخصی خود به ایجاد تعادل بهتر بین کار و زندگی برای کارمندان خود کمک کنید. این اقدامات تضمین می‌کند که کارمندان شما یک جدایی سالم از کار و زندگی بدون به خطر انداختن انعطاف‌پذیری یا آزادی ناشی از کار با دستگاه تلفن همراه دارند. 

منفی

تلفن های همراه شرکت یا سیاست های بازپرداخت برای هر سازمانی ایده آل نیستند. در اینجا چند مورد از چالش های بالقوه ای است که می توانید با آنها روبرو شوید. 

1. هر دو می توانند بسیار گران شوند. 

هزینه های ارائه تلفن به کارکنان یا بازپرداخت هزینه های تلفن می تواند به سرعت افزایش یابد و ممکن است برای مشاغل کوچک گران باشد. اگر کارمندان خود را به تلفن مجهز می کنید، باید هزینه خود دستگاه - که به طور متوسط ​​برای هر کارمند 652 دلار است - و هزینه های زیر را در نظر بگیرید:

  • طرح های خدمات تلفنی
  • طرح های داده
  • تحویل تلفنی (برای کارگران از راه دور)
  • تعمیر و نگهداری دستگاه
  • نظارت بر دستگاه
  • بازیابی دستگاه پس از پایان کار 

کمک هزینه های تلفن همراه یا طرح های بازپرداخت نیز می تواند بسیار پرهزینه باشد. مطالعات نشان می‌دهد که اکثر سازمان‌هایی که بازپرداخت تلفن همراه را ارائه می‌کنند بین 30 تا 50 دلار در ماه به ازای هر کارمند پرداخت می‌کنند . با این نرخ، یک شرکت متوسط ​​با 1000 کارمند می تواند انتظار داشته باشد که در طول یک سال نزدیک به 500000 دلار برای بازپرداخت هزینه کند. 

2. ممکن است لازم باشد با رشد تیم خود، پشتیبانی IT بیشتری استخدام کنید.

چه کارمندان شما از تلفن‌های خود استفاده کنند یا دستگاه‌های ارائه‌شده توسط شرکت، تیم فناوری اطلاعات شما علاوه بر هر فناوری موجود که قبلاً مدیریت می‌کنند، مسئول حفظ آنها و مدیریت خطرات احتمالی امنیت سایبری است. همچنین ممکن است برای عیب‌یابی مشکلات، اطمینان از سازگاری یا استقرار برنامه‌های تجاری در چندین سیستم عامل و مدل‌های دستگاه، به آموزش بیشتری نیاز داشته باشند. 

3. تجهیز پیمانکاران به تلفن های کاری می تواند پیچیده شود.

برخی از پیمانکاران ممکن است در حین کار با شما نیاز به استفاده از دستگاه تلفن همراه داشته باشند، اما ارائه یک تلفن همراه یا بازپرداخت هزینه های تلفن آنها می تواند وضعیت شغلی آنها را پیچیده کند . بعلاوه، دستگاه‌های تلفن همراه مانند تلفن‌های همراه خطر امنیتی مهم‌تری نسبت به سایر فناوری‌ها دارند، زیرا ممکن است گم یا دزدیده شوند. 

مزایا و معایب تلفن های همراه کار ارائه شده از قبل توسط کارفرما

آیا بهتر است تلفن همراه شرکت را برای کارمندان خود تهیه کنید؟ بیایید به جوانب مثبت و منفی این رویکرد بپردازیم.

طرفداران
  • می تواند به راحتی استفاده را نظارت کند
  • مرزهای قوی تری برای تیم شما فراهم می کند تا از زندگی خارج از محل کار لذت ببرند
  • با خرید عمده می توان صرفه جویی کرد
منفی
  • ممکن است نیاز به پشتیبانی فنی بیشتری داشته باشد
  • باید دستگاه ها را ارتقا دهید
  • کارمندان شما احتمالاً از تلفن های کاری خود برای کارهای شخصی استفاده می کنند

طرفداران

در اینجا چند مورد از مزایای تجهیز کارمندان به تلفن همراه کار آورده شده است.

1. می تواند استفاده از دستگاه را نظارت کند.

با دستگاه‌های متعلق به شرکت، سازمان شما می‌تواند داده‌های موجود در دستگاه را در هر زمان و به هر دلیلی بررسی کند . این داده‌ها می‌تواند شامل تماس‌های تلفنی، پست‌های صوتی، پیام‌های متنی، پیام‌های فوری (مثلاً WhatsApp و Facebook Messenger)، ایمیل‌ها، مکان‌های GPS، عکس‌ها و سابقه مرور وب باشد.

وقتی کارمندان از تلفن های شخصی خود برای کار استفاده می کنند، شرکت کنترل کمتری دارد. از آنجایی که کارمند صاحب دستگاه است، کنترل چندانی روی برنامه‌هایی که نصب یا استفاده می‌کنند نخواهید داشت، و ردیابی فعالیت آنها و میزان استفاده آنها از تلفن برای کار دشوارتر می‌شود. 

2. می تواند به تیم شما کمک کند تا مرزهای کاری و زندگی قوی تری داشته باشد.

بر اساس یک نظرسنجی از 1000 کارمند ، کارمندانی که فقط از دستگاه‌های مربوط به کار برای انجام کار استفاده می‌کنند، بیشترین احتمال را داشتند که بهره‌وری و تعادل بین کار و زندگی خود را «بسیار خوب» یا «عالی» ارزیابی کنند. علاوه بر این، 80.7٪ از کارمندان می گویند که ترجیح می دهند از دستگاه های جداگانه برای کار و فعالیت های شخصی استفاده کنند.

3. می توانید با قیمت گذاری انبوه در پول خود صرفه جویی کنید.

به عنوان مثال، اپل اجاره نامه هایی را با شرایط انعطاف پذیر و دو گزینه خرید برای مشاغل کوچک و متوسط ​​ارائه می دهد. اجاره با ارزش بازار منصفانه (FMV) به مشتریان این امکان را می دهد که هزینه سفارش خود را بین یک تا چهار سال تقسیم کنند، که به کاهش پرداخت ماهانه آنها کمک می کند. در پایان دوره اجاره، مشتریان می توانند دستگاه را به ارزش بازار منصفانه ارتقا دهند، بازگردانند یا خریداری کنند. اجاره 1 دلاری آنها به طور مشابه عمل می کند، اما برای محصولات بیشتر در دسترس است، و در پایان اجاره، مشتریان می توانند آن را ارتقا دهند یا یک هزینه خرید 1 دلاری بپردازند. 

منفی

در اینجا به چند مورد از معایب ارائه تلفن همراه به کارمندان اشاره می کنیم. 

1. ممکن است نیاز به پشتیبانی فنی بیشتری داشته باشد.

تلفن های همراه به دلیل قابل حمل بودن، اغلب نیاز به نگهداری و تعمیرات بیشتری دارند. بر اساس گزارش اینتل ، کسب‌وکارها به‌طور متوسط ​​در سال اول عمر این دستگاه به طور متوسط ​​پنج حادثه را گزارش می‌کنند. وقتی هزینه و زمان پشتیبانی و سرویس دستگاه های تلفن همراه را از راه دور در نظر می گیرید، این گزینه ممکن است برای مشاغل کوچک و متوسط ​​امکان پذیر نباشد. 

2. زمان و هزینه صرف شده برای ارتقای دستگاه ها. 

عمر بیشتر دستگاه های تلفن همراه حدود پنج سال است . پس از آن زمان، دستگاه‌ها کاهش قابل توجهی در بهره‌وری را تجربه می‌کنند، عمر باتری کمتری دارند و احتمالاً نمی‌توانند آخرین نرم‌افزار را اجرا کنند یا پشتیبانی سازنده را دریافت کنند. به علاوه، از آنجایی که دستگاه‌های تلفن همراه معمولا فرسوده می‌شوند، بیشتر کارفرمایان باید انتظار داشته باشند که دستگاه‌های تلفن همراه کارمندان خود را حتی بیشتر به روز کنند. 

3. کارمندان شما احتمالاً از تلفن های کاری خود برای کارهای شخصی استفاده خواهند کرد.

اگر با استفاده از تلفن های همراه کار برای استفاده شخصی از کارمندان خود راحت نیستید، سیاست بازپرداخت یا BYOD ممکن است برای تیم شما مناسب تر باشد. بر اساس نظرسنجی شرکت امنیت رمز عبور Yubico، تقریبا نیمی از پاسخ دهندگان (42٪) از دستگاه های صادر شده در محل کار برای کارهای شخصی استفاده می کنند. تقریباً یک سوم از این گروه از فناوری شرکت برای امور بانکی و خرید استفاده می کنند، در حالی که 7 درصد از وب سایت های پخش غیرقانونی بازدید می کنند.

کارمندانی که از تلفن های کاری خود برای بررسی رسانه های اجتماعی یا تماشای نتفلیکس بعد از ساعت کاری استفاده می کنند، احتمالاً تأثیر زیادی بر بهره وری آنها نخواهد داشت. با این حال، می‌تواند شانس شرکت شما را برای نقض داده ، بدافزار یا عفونت باج‌افزار افزایش دهد.

مزایا و معایب بازپرداخت کارمندان برای استفاده از تلفن همراه (جزئی یا کامل) 

به جای ارائه دستگاه به کارمندان، می توانید به کارمندان خود اجازه دهید از تلفن های شخصی خود کار کنند و هزینه هایی را که متحمل می شوند به طور جزئی یا کامل به آنها بازپرداخت کنید. البته این مسیر مانند هر گزینه ای دارای مزایا و معایبی است.  

طرفداران
  • هم تیمی ها می توانند دستگاه های مورد نظر خود را انتخاب کنند
  • مقرون به صرفه تر از ارائه تلفن های کاری
  • کارمندان می توانند از طریق برنامه ها و سایر ویژگی های گوشی های هوشمند مرزها را تعیین کنند 
منفی
  • نیاز به تعریف کمک هزینه
  • کار قانونی بیشتر برای ایجاد فرآیندهای واضح در مورد نظارت و مدیریت اطلاعات محرمانه.

طرفداران

در اینجا چند دلیل کلیدی وجود دارد که چرا سیاست بازپرداخت می تواند برای تیم شما خوب عمل کند.

1. تیم شما می تواند دستگاه های مورد نظر خود را انتخاب کند.

انطباق با یک دستگاه یا سیستم عامل جدید می تواند یک منحنی یادگیری شیب دار باشد، به این معنی که ممکن است زمان بیشتری طول بکشد تا آنها به بهره وری کامل برسند. برای مثال، در حالی که سیستم عامل اندروید گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتری را ارائه می‌دهد، می‌تواند برای افرادی که تازه وارد اندروید شده‌اند پیچیده‌تر باشد. کارمندان هنگام استفاده از تلفن های شخصی خود می توانند در نقش های جدید خود بسیار سریعتر به زمین بنشینند. 

2. مقرون به صرفه تر از ارائه تلفن های کار. 

بازپرداخت تلفن ممکن است گران باشد، اما همچنان مقرون به صرفه تر از خرید تلفن های کاری برای کارمندان است. همانطور که قبلا در این مقاله ذکر شد، متوسط ​​کمک هزینه تلفن همراه 30 تا 50 دلار در ماه است. آن را با میانگین قیمت یک گوشی هوشمند سازمانی در ایالات متحده مقایسه کنید: 619.49 دلار. به‌علاوه، اگر برای پوشش هزینه‌های یک شرکت حمل‌ونقل سنتی هزینه می‌کنید، این می‌تواند به سرعت افزایش یابد. میانگین قبض ماهانه تلفن همراه در سال گذشته 127.37 دلار بود . 

3. کارمندان می توانند از برنامه ها و سایر ویژگی های گوشی هوشمند برای تعیین حد و مرز استفاده کنند.

یک تلفن کار اختصاصی می تواند به کارمندان شما کمک کند تا زندگی کاری و شخصی خود را جدا کنند. اما حمل دو گوشی در یک زمان می تواند دردسرساز باشد. آنها باید هر دو را شارژ نگه دارند، چندین رمز عبور را به خاطر بسپارند و تمام لوازم جانبی دستگاه را پیگیری کنند. 

اگر بخواهید هزینه استفاده از تلفن همراه را به کارمندان خود بازپرداخت کنید، آن‌ها می‌توانند با استفاده از برنامه‌ها و ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند خاص، بهترین‌ها را از هر دو دنیا دریافت کنند تا مرزهای کاری و زندگی سالم را حفظ کنند. به عنوان مثال، استفاده از شماره کسب و کار مجازی از طریق OpenPhone به کارمندان اجازه می دهد تا ارتباطات کاری و شخصی خود را از هم جدا کنند. 

Dan Hutchings، صاحب امتیاز با حق رای Dog Training Elite، تا حدی هزینه تلفن‌های همراه تیمش را بازپرداخت می‌کند تا بتواند نظارت واضحی بر مکالمات مربوط به کار مربی در OpenPhone داشته باشد - در حالی که به هر مربی تعادل کار/زندگی واضح‌تری می‌دهد.

دان می‌گوید: «مربی‌ها آن را دوست دارند، زیرا می‌توانند تلفن همراه خود را داشته باشند و سپس در شب زمانی که به آن نیاز ندارند، برنامه را خاموش کنند.

منفی

بازپرداخت یک راه حل کامل نیست. در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا ممکن است نخواهید از این گزینه استفاده کنید. 

1. نیاز به تعریف مبلغ کمک هزینه و سایر سیاست ها.

چند راه مختلف برای نزدیک شدن به سیاست بازپرداخت تلفن همراه وجود دارد. برای مثال، می‌توانید کل قبض تلفن همراه کارمندان خود را بپردازید، از کارمندان بخواهید استفاده از تلفن همراه مرتبط با کار را ثابت کنند، یا مبلغ ثابتی را به کارمندان بپردازید. اما، البته، هر یک از این گزینه ها مزایا و معایب خود را دارند. 

برای مثال، الزام کارمندان به اثبات استفاده از تلفن همراه مرتبط با کار می‌تواند خسته‌کننده و زمان‌بر باشد، اما نکته مثبت این است که شما فقط برای چیزی که کارمندانتان استفاده می‌کنند، هزینه پرداخت می‌کنید. در مقایسه، پرداخت کل قبض تلفن همراه کارمندان شما احتمالاً هر گونه بحث در مورد استفاده منصفانه را کاهش می دهد، اما می تواند بسیار پرهزینه باشد. اگر تصمیم دارید مسیر بازپرداخت را طی کنید، باید زمان بگذارید تا بفهمید کدام روش برای سازمان شما بهترین کار را دارد.

2. برای نظارت و مدیریت اطلاعات محرمانه به فرآیندهای شفاف نیاز دارید. 

از معاینه چشم گرفته تا ویرایش ویدئو، این روزها یک اپلیکیشن گوشی هوشمند تقریباً برای همه چیز وجود دارد. متأسفانه، برنامه‌ها همچنین امنیت تلفن‌های همراه، به‌ویژه تلفن‌های شخصی را دشوار می‌کنند، زیرا چندین نقطه ورود به دستگاه کارمند شما را در اختیار هکرها قرار می‌دهند. علاوه بر این، اگر کارمندان شما مکررا از دستگاه های خود برای اتصال به شبکه های WiFi عمومی استفاده می کنند، این رفتار می تواند شرکت شما را نیز در معرض خطر قرار دهد. 

برای کمک به ایمن سازی دستگاه های شخصی کارمندان، بخش فناوری اطلاعات شما می تواند توصیه کند که کارمندان از پروتکل های امنیتی خاصی مانند: 

  • الزامات رمز عبور قوی 
  • احراز هویت دو مرحله ای
  • ردیابی دستگاه
  • نظارت بر برنامه و شبکه

با این حال، از آنجایی که دستگاه‌ها متعلق به شرکت نیستند، این اقدامات فقط تا آنجا پیش می‌رود. 

تلفن های همراه شرکت: کدام گزینه برای سازمان شما منطقی تر است؟

بنابراین، آیا باید روی تلفن های همراه شرکت برای کارمندان خود سرمایه گذاری کنید؟ در نهایت، این به نیازها و بودجه خاص سازمان شما بستگی دارد. 

به عنوان مثال، برخی از کارمندان بیش از دیگران به تلفن همراه نیاز دارند، به ویژه آنهایی که اغلب دور از میز کار خود کار می کنند و همیشه به رایانه خود دسترسی ندارند. مسافران تجاری مکرر، کارکنان فناوری اطلاعات، کارکنان در حال حاضر و مدیران رسانه های اجتماعی می توانند در این دسته قرار گیرند. 

با این حال، هم بازپرداخت و هم تلفن های ارائه شده توسط کارفرما می تواند یک سرمایه گذاری مالی قابل توجه باشد، بنابراین قبل از تصمیم گیری نهایی باید به بودجه خود (و همچنین هزینه های مربوط به تلفن های همراه کار) نگاه کنید. 

اگر تصمیم دارید که تلفن های همراه ارائه شده توسط شرکت بهترین انتخاب برای سازمان شما نیستند، همچنان می توانید با اجازه دادن به کارمندان برای استفاده از تلفن همراه شخصی خود برای کار، تیم خود را در ارتباط نگه دارید. 

تلفن‌های همراه شرکت: استفاده از برنامه‌های تلفن همراه و دسکتاپ OpenPhone تا هر کسی بتواند از دستگاه‌های ارائه‌شده در محل کار یا تلفن‌های بازپرداخت شده استفاده کند.

به عنوان مثال، کارمندان شما می توانند از OpenPhone در هر تلفن هوشمند یا رایانه ای (ارائه شده توسط شرکت، بازپرداخت یا BYOD) استفاده کنند تا به آنها کمک کند تا از ارتباطات کاری و وظایف خود مطلع باشند.

OpenPhone همچنین به کارمندان کمک می کند تا تعادل بین کار و زندگی بهتری داشته باشند و با جدا نگه داشتن ارتباطات کاری و شخصی، حتی در هنگام استفاده از یک دستگاه شخصی، از اطلاعات خود محافظت کنند. به‌علاوه، با OpenPhone، کارمندان شما می‌توانند از شماره تلفن ایالات متحده، کانادا یا تلفن رایگان خود در هر دستگاهی که به اینترنت متصل است استفاده کنند و ساعات کاری را برای بی‌صدا کردن تماس‌ها و پیام‌ها در زمان خاموشی تنظیم کنند .

وقتی مزایا و معایب را می سنجید، اجازه دادن به کارمندان خود برای استفاده از تلفن همراه در محل کار، تصمیمی بسیار جزئی تر از آن چیزی است که فکر می کنید. اما صرف‌نظر از انتخاب شما، OpenPhone می‌تواند به تیم شما کمک کند تا به طور یکپارچه در تمام دستگاه‌های ارتباطی خود متصل شوند. 



Last modified: Tuesday, 3 Bahman 1402, 9:32 AM